Veelgestelde vragen2023-11-30T12:55:23+01:00

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je veelgestelde vragen aan Camerabeveiliging Noord-Nederland. Zit het antwoord wat je zoekt er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

Welk gebied bestrijken jullie?2023-11-29T13:45:39+01:00

Wij zijn gevestigd in Veendam en bestrijken een gebied tot maximaal 1 uur en 15 min rijden, waaronder Groningen, Drenthe, Friesland en het Duitse Nedersaksen.

Welke merken bieden jullie aan?2023-11-29T13:44:02+01:00

Wij werken hoofdzakelijk met Hikvision voor camerabewaking. Ajax Systems zetten we in voor inbraakbeveiliging en we gebruiken de producten van Paxton voor toegangscontrole systemen.

Hoe gaan jullie te werk?2023-11-29T13:39:55+01:00

Nadat je contact met ons opgenomen hebt maken we een afspraak om jouw specifieke wensen verder te bespreken. Nadien wordt er een offerte opgesteld en naar je mailbox verstuurt. Na goedkeuring van de offerte plannen we een datum voor de installatie en staan onze installateurs bij je op de stoep. De installateurs zorgen voor de complete montage, afwerking en configuratie. Ook geven zij uitleg over het systeem.

Leveren jullie bedrade of draadloze systemen?2023-11-29T13:43:21+01:00

Als het gaat om een camerasysteem of toegangscontrolesysteem bieden wij altijd een bedraad systeem. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit en betrouwbaarheid van het systeem waarborgen. Een anti-inbraaksysteem doen we in principe draadloos, tenzij beveiligingsklasse 3 behaald moet worden. Let op: een draadloos systeem bij ons is geen wifi-systeem. Wij maken gebruik van een speciaal protocol om storingen en sabotage te voorkomen.

Hoe kan ik een storing melden?2023-11-29T13:42:45+01:00

Gebruik het formulier door op deze link te klikken: storingsformulier

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik de camerabeelden terugkijken?2023-11-29T13:39:07+01:00

Je kunt de beelden terugkijken via de bijgeleverde app: HikConnect. Daarnaast is er de mogelijkheid om een monitor aan te sluiten op de recorder om zo live mee te kijken en terug te spoelen.

Ik krijg een foutmelding bij het terugkijken van beelden2023-11-29T15:40:04+01:00

Controleer de volgende instelling in de HikConnect App; selecteer HDD-modus door middel van het schuifje rechts in beeld naast de datum. HikConnect

Bieden jullie beveiligingsinstallaties voor particulieren of bedrijven?2023-11-30T12:31:54+01:00

Wij bieden beveiligingsinstallaties van het hogere segment voor zowel particulieren als bedrijven! Deze installaties zijn altijd maatwerk.

Hoe kan ik camerabeelden opslaan?2023-11-30T13:17:28+01:00

Via de mobiele telefoon open je de HikConnect app en ga je naar de playback modus. Selecteer de camera waarvan je de beelden wilt opslaan en selecteer de tijd en datum. Vervolgens kun je door op  onderstaand symbool te klikken een fragment opslaan van maximaal 2 minuten per keer. Voor het opslaan van langere fragmenten zullen we even langs moeten komen. Beelden_opslaan